onsdag den 27. september 2017

De smukkeste strømper er til mig selv

Det her par strømper er det smukkeste jeg har strikket til dags dato og de er til mig selv. Jeg forelskede mig i mønsteret aller første gang jeg så det.
Jeg har set og købt mønsteret HER

Jeg har valgt at lave et par korte strømper i Indiecita 100 % Alpaca fra Filcolana. Mønsteret er super nemt at huske. Jeg ved godt at det ikke er et stømpegarn, men det er så blødt og varmt og jeg kan ikke forstille mig noget som kan holde min fødder mere varme her til vinter, så må de holde så længe som muligt.

Det bliver ikke sidste gang jeg strikker det mønster, næste gang vil jeg lave et par lange helt magen til dem i opskriften, men det må vente til jeg kommer til Danmark, hvor jeg kan lede efter det helt perfekte garn i mellem alt det garn jeg har.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar