fredag den 16. december 2016

Hæklet hundesnor

Jeg passer min nabos hun, mens de er på juleferie, det er så dejligt nemt, for så kan hun være inde ved mig når jeg er hjemme og sove inde hos sig selv, som hun er vant til, når jeg er på arbejde og om natte.
Da vi skulle ud og gå tur i lige over middag, kunne jeg ikke finde hundesnoren, så hun kom bare lige ud i gården for at tisse af.
Jeg har heldigvis grejet til at lave en hundesnor med herop, så jeg fandt en karabinhage, en rulle have-snor og nål nr 4 frem. og vupti, et par timer efter kunne vi gå tur, med ny smart snor.

Jeg har hæklet den i grøn snor, 3 fm, længden blev 125 cm med karabinhage.
Det er mega hårdt at hækle i have-snor, tror det er fordi det er nylon og meget glat, men resultatet er blevet godt. Planen var at jeg ville hækle nogle flere og sætte dem til salg i min Amio butik, men det venter jeg altså lidt med, mine skulder og nakke skal lige have en pause, for det hårde håndarbejde.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar