tirsdag den 11. oktober 2016

Hængekurve til badeværelset

Jeg havde to nøgler Florida fra Lana Grosse, overskud fra mine Hæklede gulvmåtter. Dm har jeg brugt til to hænge kurve, som skal være ude på badeværelset, de er hæklede med nål  nr. 9

Den ene er 20 cm i diameter på det bredeste sted og åbningen måler 8 cm, den skal bruges til alle mine hårbånd- og klemmer, den anden som blev 12 cm i diameter, med en åbning på 7 cm skal bruges til mine læbestifter.

Jeg havde også brug for kurve til mine øjenskygger, fast pudder og blush, så jeg fandt mit lilla Bumbo Cotton 8 frem og hæklede to kurve mere.
En på 19 cm i diameter, åbning på 9 cm, til øjenskyggerne, med en kort hank og en på 14 cm i diameter, åbning på 7 cm og en lang hank, så den kan hænge på samme krog, inden under den anden.

Jeg har ladet mig inspirere af opskriften på hæklet hængekurv fra Hendes verden.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar