fredag den 30. september 2016

Tre huer, 2 forskellige opskrifter.

Jeg havde to nøgler Olympia fra Lana Grossa liggende, dem blev der 3 huer ud af. Garnet består af 53% uld og 47% akryl.

To af huerne er bare syv centimeter rib og derefter glat til de var 18 cm og så har jeg taget ind på hver 2 pind. De passer et hoved som har en omkreds på 51-53 cm.

Den 3. hue har jeg lænet mig op af Drops opskriften 116-15 jeg har bare ikke strikket den frem og tilbage på rundpind, men strikket den runde på to rundpinde, så jeg har lært en ny teknik, nemlig at strikke patent rundt på rundpind, teknikken har jeg lært efter Denne Video. Denne hue passer et hoved som er 54-58 cm.

Jeg synes selv at den 3. hue er blevet temmelig fed og overvejer at beholde den selv og ikke sætte den til salg i min Amio butik.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar