lørdag den 24. september 2016

Hæklet Moskusarmbånd

Jeg har for lang tid siden hæklet et Læder armbånd. da jeg tog det på her til morgen, slog det mig at sådan et måtte jeg kunne lave i Moskusgarn med perler, der er ikke altid så langt fra tanke til handling så jeg fandt perler, nål, garn og hæklenål frem, for at gå igang med at lave et helt unik armbånd, knapperne skulle være af perlemor, men da jeg var færdig blev jeg enig med mig selv om at træknapperne var pænest.

Jeg synes selv at armbåndet er blevet meget smukt. Det er fantastisk blødt og vil varme godt om håndleddet, så man kan vel godt sige at det både er et armbånd og en lille pulsvarmer.

Målene er længde 18 cm, bredde 3 cm og vægten er 10 gram. Den er hæklet på nål nr.2












2 kommentarer:

  1. hvor flot! det er en rigtig god ide, helt sikker :0) kh Ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ulrike. Det varmer at andre også synes det er flot :-)

      Slet