lørdag den 13. august 2016

Eget design - Lace sjal

Jeg har meldt mig til en begivenhed inde på facebook, den startede d. 7/8-2016, hvor man kan lære at designe sit eget Lace sjal. Hvis du har lyst til at være med kan du stadig nå det. Begivenheden er oprette af Pernille Cordes, du finder begivenheden HER  eller du kan melde dig ind i Pernille Cordes facebook gruppe Lace sjaler her ligger de forskellige kompendier under filer.

Det er både sjovt, spændende og lidt tidskrævende at prøve kræfter med at lave sit eget design.
Jeg tegner mønstrene i hånden, som Pernille anbefaler, men jeg laver dem også på pc, så I måske engang kan få fornøjelsen af  at prøve mit design. Jeg bruger siden Stitdh Fiddle til det, den er nem at bruge og der er flere forskellige muligheder for design derinde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar