søndag den 17. juli 2016

Mit nye sy- / kreativ-værelse

Nu er jeg endelig færdig med mit sy-værelse/ kreativ- værelse her i Paamiut og i morgen skal det indvies, det er ikke bare mit værelse der skal indvis, det er også min nye symaskine. uhhh jeg glæder mig.
Jeg tror nok jeg vil prøve at sy en taske af sælskin ( selvfølgeligt købt her i byen) og nogle korsstings broderier min mormor eller moster har lavet.
Jeg har aldrig prøvet at sy en taske før, så det bliver et eksperiment. Håber det går godt.
Værelset et ikke så stort, så en noget af inventaret fik en plads ude på trappeafsatsen.


Ginene og mit bomuldsgarn har fået plads ude på trappeafsatsen

Den store garnnøgle har jeg arvet efter min moster og den lille garnvinde efter min mormor

Bordet roder lige nu, er ved at smører formgummi under et par futter



Poserne på væggen, indholder ufo´er




2 kommentarer:

  1. hej irene, det ser spændende ud, dejlig at man har nogen plads hvor tingene bare kan ligge :0)glader mig at høre og se hvordan det går med tasken :0) kh ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt at have et sted hvor man bare kan lade tingene ligge. :-)
      jeg glæder mig også til at se hvordan resultatet med tasken bliver, har nogle ideer i hovedet, men det er jo lige det der med at få dem ud :-)

      Slet