torsdag den 30. juni 2016

Patentstrikket cardigan til mig

Jeg er gået til kamp mod UFO´erne. Da jeg begyndte at indrette mit nye sy-/hobbyrum, fik jeg øjnene op for hvor mange UFO´er jeg egentligt havde ( jeg afsløre ikke hvor mange) så derfor bestemte jeg mig for at nu skulle de laves færdige, jeg satte en regel for mig selv og den er at jeg må gerne opstarte et nyt projekt, men jeg skal sideløbende arbejde på en UFO.

Nu er min første færdig, en patentstrikket cardigan til mig selv, den er strikket i 200 g Drops Alpaca Silk Brushed farve nr. 4, garnet har jeg vundet i en december konkurrence, kan ikke huske hvilken net-butik.

Jeg har endnu engang brugt en Drops opskrift, den finder du HER. Jeg har strikket den med en tråd.
Knapperne er lavet af garvet lakseskind og er købt i Nuuk.

Trøjen er let og blød og er meget nem at strikke.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar