tirsdag den 28. juni 2016

Futter med øre

Her i Grønland er det tradition at man kommer til kaffemik når der er en som har fødselsdag og man har en lille gave med til fødselaren, den tradition er jeg helt med på, så møder man nogle af de lokale og viser respekt for dem og deres familie.
I morgen har en af mine kollegaers søn 4 års fødselsdag og jeg skal selvfølgeligt til kaffemik efter arbejde.

Drengen skal da have en hjemmelavet gave, et par filtet futter, som han kan bruge i børnehaven og de er med skridsikker bund, så han ikke skøjter rundt derhenne.

Jeg har strikket dem i Drops Alaska Mix farve 04, på rundpind nr 5, da jeg har strikket begge sko på en gang, jeg har brugt opskriften Super Mice fra Drops og de er lavet i str. 29/31. Under bunden er  der smurt formgummi på, for at gøre dem skridsikker.

Jeg glæder mig vild til at se hvordan han tager imod dem.




Der er et lille anker på knappen, jeg tror man lige kan ane det


Skridsikker bund


Ingen kommentarer:

Send en kommentar