lørdag den 28. maj 2016

Et spørgsmål førte til at et par ufoer blev færdige

Eller retter næsten færdige,  det var en ung pige som var igang med at hækle de samme sko, hun var gået i stå ved en omgang hvor man skal starte på krokodille skellene.
Vi skrev lidt frem og tilbage på messenger, jeg sendte et par billeder efterhånden som jeg kom frem og nu er hun næsten færdig med at hækle den første sko.

 Jeg mangler lige at få syet nogle knapper i, så er de mine helt færdige, men det må så vente til jeg får mine ting fra Danmark, Jeg har lige været hjemme på 3 ugers ferie, hvor jeg i  de første to uger fik sorteret i mine sager, som jeg har opmagasineret hos min bror, pakket det jeg ville have med herop og fik det afleveret til flyttefirmaet, som sørgede for at det kom til Aalborg, hvorfra det skal sendes med skib, herop til mig. Hvornår det kommer vides ikke, men det tager som regel en lille måneds tid.

Uforene som blev færdige er mine Crocodile stitch baby sko. I kan finde opskriften HER

Når knapperne er ankommet og pakket ud, bliver skoene sat til salg i min AmioAmio butik Frydkjær





Ingen kommentarer:

Send en kommentar