mandag den 4. januar 2016

Endnu et par spiralsokker

Jeg skal helst have et let strikke eller hækle projekt til mine aftenvagter og her er spiralmønsteret et meget godt valg.

Jeg havde lidt garn tilbage fra de tidligere Spiralsokker, ca. 80 g, og tænkte at det var da nok til et par sokker, godt nok ikke så lange som de sidste, men forhåbentligt lange nok.

Jeg delte garnet op i to lige store dele ( vejede det) og begyndt at strikke, blev færdig og øv øv de er lige korte nok hvis de skal bruges som sokker i støvlerne, men de er ikke lavet forgæves, jeg bruger dem bare som hygge sokker inde, men nu har jeg da lært at der skal mindst 50 g til en tyk sok, hvis den skal have en ok længde.

Jeg har også vejet og delt resterne fra Dødningehoved strømperne, der er 50 g i alt, så der kan blive til et par stribede strømper i str. 26/27 som sikkert bliver sat til salg i min AmioAmio butik, som jeg har forsømt temmelig meget efter jeg er flyttet til Grønland.




Garnet er vejet og del i lige store dele, klar til børnestrømper


Ingen kommentarer:

Send en kommentar