torsdag den 3. december 2015

Strikkede sokker med dødningehoveder endnu engang

Nu er jeg endelig blevet færdig med endnu et par dødninghovedsokker. Jeg lovede en tidligere klassekammerat at hun kunne få et par, efter hun havde set dem jeg lavede til min knægt.

      Men men men der kom lige en lille rejse i vejen. Jeg fik jo lige pludselig job i Grønland, jeg skulle rejse inden der var gået en måned, så jeg have ikke megen tid til at få lejligheden tømt, solgt mine ting og ordne alt det der skulle ordnes og da slet ikke til at strikke sokker.. men nu er de færdig, afleveret på posthuset, så nu er de snart på vej til Danmark.. immaqa ( måske) for sådan er det her, måske kommer flyet måske ikke, alt afhænger af vejret både her og i Nuuk. noget jeg lige skal vænne mig til .

      Nå men jeg har skrevet om strømperne før, nemlig i Det her indlæg her kan I finde linket til diagrammet. 

     De her sokker er strikket i modsat farve af de første. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar