torsdag den 2. juli 2015

Taske/pung nu med skillerum

Jeg har efter ønske fra en af mine veninder, udviklet opskriften på den Filtet pung  yderligere. Hun kunne godt tænke sig at den havde to rum, et med lynlås og et med klap. Jeg lagde hovedet i blød og efter at have tænkt et par dage gik jeg i gang med at strikke. Jeg har pillet skillevæggen op et par gange inden jeg blev helt tilfreds.

Jeg synes faktisk at resultatet er blevet meget godt og jeg har derfor forsøgt at skrive endnu en opskrift ned. Jeg er ikke helt sikker på at alle kan forstå det jeg har skrevet, da jeg jo ikke er vant til at skrive opskrifter, derfor har jeg sat min veninde til at test strikke, hun er ikke en øvet strikker og kan hun finde ud af opskriften, ja så tror jeg faktisk at alle kan.

I kan finde opskriften HER, men I skal være forberedt på at der kan komme rettelser til den, Er der nogen af jeg der ikke kan forstå hvad jeg har skrevet, må i meget gerne skrive til mig, så kan vi i fællesskab gøre opskriften god.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar