torsdag den 9. april 2015

Irene garn fra Netto

Jeg var i Netto inden påske, bare for at handle fødevare, skulle IKKE have mere garn, men da jeg kommer forbi hylden med garn, kan jeg se at mit navn strå på garnet...... ja så kunne jeg da ikke bare gå forbi, var nødt til at købe lidt af det.

Jeg bestemte mig for at det garn skulle komme de fortidligt fødte til gode, eller rettere til gruppen Strik til børn på neonatalafdelinger i Danmark. Så i påsken har jeg har jeg strikket små huer, sokker og en enkelt undertrøje. Tingene bliver sendt til Lisbet, der står for fordelingen af tøjet til de forskellige afdelinger.

Ud af 4 nøgler Irene garn ( 100 % bomuld, løbelængde 50g = 165 m. Strikkefasthed: 26 m, 36 r = 10 x 10 cm) fik jeg strikket 1 undertrøje str. L, 4 djævlehuer str. L og 6 par tubesokker, der manglede dog lige lidt til den sidste tubesok str. S, så den fik en helt blå tå.. men mon ikke det går.









Der var ikke helt nok til den sidste sok, så den fik en blå top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar