mandag den 16. februar 2015

Grå hundetrøje

Så er jeg endelig blevet færdig med endnu en hundetrøje, den har være lidt hård at strikke, dels fordi Mor Åse garnet, købt i Rema1000, er hårdt at strikke af, det er lidt stift og glider ikke så let, men jeg ved at når det er blevet vasket er det et dejligt garn, 80% uld og 20% Nylon, dels fordi jeg har døjet en del med min venstre skulder og nakke, så jeg får ikke lavet nær det håndarbejde som jeg gerne vil, det er faktisk ret frustrerende.

Trøjen er til en hund jeg ikke kender, jeg fik bestillingen før jul, hun viste godt jeg først ville komme igang med den efter nytår, men ikke at det ville tage så lang tid... håber hun kan tilgive mig og jeg takker for tålmodigheden.

Trøjen er strikket efter   Drops 102-43, lidt besværlig at lave da der er tre forskellige snomønstre der skal laves og de ikke har samme rapportlængde.








2 kommentarer:

  1. Hej 😃
    Sidder her og beundre din Hundetrøje ❤️
    Er det muligt at bestille en magen til den på billede?
    Mvh Camilla
    Mit mobil: 81610606

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla
      Ja det kan du godt, jeg skal bare lige fortælle dig at jeg bor i Grønland nu, så derfor vil porto løbe op, samt leveringstiden er lidt lang.
      Kan du ikke kontakte mig på min facebook side, som også hedder Muttis kreative dukkehus ? så kan vi lige skrive sammen.
      Da det er temmeligt dyrt at kommunikere pr. sms herfra.

      Slet