lørdag den 3. januar 2015

For første gang skal jeg prøve en Mystery KAL

Jeg ved det bliver til et par sokker.

Jeg fik introduktionen til mønsteret i december, gratis på Ravelry, man skulle indtaste en kode inden d. 25 dec og så vil man modtage mønsteret over 4 gange, første gang d. 7 januar.

Jeg er spændt på hvordan det bliver, at følge en opskrift uden at vide hvordan resultatet kommer til at se ud.
Det er ikke det eneste nye for mig i den her udfordring, sokkerne skal nemlig stikkes på to små rundpinde,  fra tåen til skaftet, begge to på en gang OG er på engelsk. Vi er heldigvis flere dansker inde på facebookgruppen, som er blevet oprettet til samme formål, den kan I finde HER, vi må jo hjælpe hinanden hvis det bliver for svært.

I kan stadig nå at være med, hvis i har lyst, opskriften findes HER på Ravelry, men den koster nu 5 USD,

Jeg har fundet garn og stikkepinde, så jeg er helt klar til at tage udfordringen op.

Det er ikke den eneste udfordring for mig i år, jeg har også meldt mig til et AOF sy kursus, hvor jeg forventer jeg lære at rette et købemønster til mine helt egne personlige mål. Jeg bruger godt nok SKABERLYST rigtigt meget, men jeg synes det ville være rart at have en person til at vise mig det jeg er i tvivl om og som kan se om jeg gør tingene rigtigt.

Så 2015 kom bare an, jeg er klar til nye kreative udfordringer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar