fredag den 14. november 2014

Genbrug og hjemme strik.

Jeg har været i samtlige genbrugsforretninger her i byen og fundet den mest fantastiske fødselsdagsgave til min "genbrugs"veninde.  Men i år skulle hun også have noget hjemmelavet, så jeg har strikket et par sokker til hende, for hun elsker at have hjemme stikket sokker på og så vidt jeg ved, kan hun ikke selv strikke.

Jakken har jeg dog købt i sommers, så den har lagt længe og ventet på at hun skulle få fødselsdag.


Garnet er købt i Aldi

Jeg har sat priserne under billedet, så kan i se hvad man kan få af dejlige skønne sager, for lidt penge.



20 kr. for en dejlig lædertaske





30 Kr. for denne skønne jakke

4



Ligeledes 30 Kr. for en skøn skøn cardigan.


Båndet er også genbrug, det er papiret dog ikke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar