lørdag den 29. november 2014

Barnevogns sokker

Vi er nu gået ind i den kolde tid og selv om det er koldt skal børnene stadig have deres middags søvn uden for, godt pakket ned i barnevognen.

Jacobs mor skrev til mig og jeg ikke kunne strikke nogle gode varme barnevogns sokker til ham, for han vil nemlig ikke have sine futsko på når han skal sove. Selvfølgeligt ville jeg det, så jeg var i mine gemmere for at finde noget egnet garn.

Sokkerne er størrelse 23/24

Det blev til et par brune sokker i Hedegarn fra Læsø garnspinderi, et garn i 100% uld, lækkert lækkert varmt og et par blå i Ragsokgarn 70 % uld og 30 % Polyamid, jeg kan ikke huske hvor det er købt.

Jeg ville gerne have nogle billeder her til bloggen, hvor Jacob har sokkerne på, det var Jacob så ikke helt vild med, men da hans storesøster Gry, 7 år, sagde at hun gerne ville tage dem, gik han med til det.
Gry ville også have hendes fod fotograferet, så selvfølgeligt blev den det.

24 masker på pind 5



30 masker på pind 4½














De ser lidt spidse ud, men det er kun fordi han ikke har fået dem rigtigt på



Grys smukke fod


Ingen kommentarer:

Send en kommentar