onsdag den 16. juli 2014

Hæklet hundekurv til mit nye "barnebarn"

Knægten har købt hund, en dejlig lille fransk Buldog, ihh den er så sød og han skal selvfølgeligt ikke snydes, i forhold til mit andet "barnebarn", datterens kat.
Jeg havde heldigvis 3 ruller stofgarn, fra Fakta tilbage, så i går eftermiddags gik jeg i gang og den var færdig inden jeg gik i seng i  går.
Jeg havde lavet den med kant hele vejen rundt, men jeg var ikke sikker på at det var så godt, de små ben som Bobby Olsen har, ville nok have svært ved at kommer over.
Jeg kørte derfor ned, lige efter arbejde for at afprøve den. Rigtig nok, han faldt over kanten, så hjem og pille op, så jeg kunne lave en lille åbning han kunne gå ind af.  Det var en meget større succes.
Bobby Olsen virker til at være glad for hans nye seng og indtog den med det samme.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar