fredag den 13. december 2013

Genbrugs julegaver.

Genbrug/ recycle er ord der klinger godt i mine øre. Jeg er ikke særlig glad for at smide noget væk, der kan stadig kan bruges, så derfor gemmer jeg mange ting, eller giver det til genbrug. Jeg køber  næsten alt mit tøj i genbrug, jeg får så meget mere for mine penge.
Jeg har en god veninde som har det på akkurat samme måde som jeg.
For tre, fire år siden, bestemte vi os for at de julegaver vi gav til hinanden, skulle være købt i genbrug.
Det er nok den julegave jeg bruger mest tid på at finde og den julegave jeg glæder mig aller mest til at åbne.

Her er hvad jeg fandt til hende i år
 Modström bukser til 25 kr. faktisk ikke brugt, et bælte til 20 kr. måske ikke lige højeste mode, men jeg ved at hun er glad for anderledes og lidt flippede ting.
 Lidt til hende have, en urtepotteskjuler i rødler til 10 kr. og en i blik til 15 kr.
og så denne skønne tin skål, til juleslikket, den var dyr 50 kr. men kunne ikke stå for den. Tre søde børn holder krukken oppe og en sød en af slagsen på låget. Det må da absolut være en skål til alt det søde.
Jeg er så nok også nødt til at indrømme at der selvfølgeligt også blev lidt til mig selv, en nederdel og 2 billeder med ramme ( de vises i et andet blogindlæg)

Så elsker du at gå i genbrug og har en veninde med samme interesser, er her en god ide: genbrugs gaver.

Genbrugsgaver skal selvfølgeligt pakkes ind i noget genbrug, i år blev det avispapir, pyntet med lidt hjemmehæklet julepynt.
vi har byttet julegaver idag, så der kommer da også lige et billede af den pakke jeg skal åbne om 11 dage, åh jeg glæder mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar