onsdag den 4. december 2013

Filtluffer med for

Så blev jeg færdig med lufferne til Tøzen, nu skal de bare sendes, men det bliver først i morgen, skal lige have noget at spise OG gjort badeværelset rent, inden jeg skal møde på arbejde.




 Jeg har aldrig syet for i luffer før, så jeg skulle lige vride hjernen lidt, for at få det til at passe helt. Jeg lavede  da også en fejl med tommelfingrene... har ikke lige helt gennemskuet hvad jeg skulle have gjort anderledes, men jeg kunne altså ikke sy dem fast med symaskinen, så de er blevet syet i hånden, men pyt bare de virker.
Grunden til at foret er lidt længere en lufferne, er at de selvfølgeligt skal bukkes så der bliver en pæn kant, men også at de SKAL gå helt ud til kanten, Tøzen kan nemlig slet ikke klare uld på sin hud.
Jeg synes da også I lige skulle have et billede af min gamle symaskine, det er ikke så tit den kommer frem længere, men det bliver der lavet om på. Jeg fik den da jeg blev 18 år og idag er jeg 47 år, så kan i selv regne ud hvor gammel den er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar