søndag den 17. november 2013

Små patentglas

Jeg købet tit mine krydderier i tierén, dels fordi de har en hel masse forskelligt og så selvfølgeligt også fordi de er billige. Mit problem er bare at de er i store poser som ikke kan genlukkes og så ligger de og roder i kurven med krydderier, det gør alle de andre købt i poser nu også..
Så her den anden dag kom jeg til at se i skabet ude i bryggerset, der stod en hel masse små patent glas, kan ikke huske hvor jeg har fået dem fra, men det er også ligegyldigt, for nu er de endeligt kommet til nytte.




Efter at have tømt posernes indhold i glassene, klippede jeg navnene af poserne og satte dem fast på glasset med et bredt tape. Det eneste jeg mangler nu, er et stort køkken, hvor de kan stå fremme, så ind til videre må de stå i skabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar